igxx Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Har et LG HX906SB 3D hjemmekino med Blu-ray og ønsker å koble det til bærbaren min, slik jeg kan høre på musikk fra pcen på anlegget, hvor er det mulig? og hvor kan jeg evt få en slik kabel? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Om PCen din har HDMI-ut og støtter lyd over denne er en HDMI-kabel greit. Hvis ikke er nok en vanlig jack-phono enkleste: http://www.clasohlson.com/no/Tilkoblingskabel-3,5/Pr327701000 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) HDMI eller USB- DAC. Jeg har S/PDIF på min bærbare, men det er det ikke alle som har. Endret 27. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
bwana Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg lurer egentlig på det samme, men finner ikke helt en løsning. De eneste utgangene jeg har på min PC er USB og en slik utgang hvor man kobler til projektor. Det er også en utgang hvor det står eSATA ved siden av.Finner hverken inngang til HDMI eller Jack-phono.. What to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå