Parafly Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Med tiden har jeg lagt inn win ME og 2000 og til slutt XP. hvordan kan jeg avinstaler ME og 2000, for å behold XP. dette uten å format hele disken og sett den opp på nytt. XP har alt jeg trenger, og de andre os tar bare plass. bruker win multiboot som følger med XP Håper på svar. på forhånd takk. maskin lapptop Targa celeron Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Det er ikke noe problem. - hvis du har dem på forskjellige da... Enkelt og greit slett alle mapper som har med windowsen å gjøre. på win2k partisjonen vil det bli mappene: Winnt - Program Files - Documents and settings - recycled - og _restore hvis du har den på winME blir det: Windows - Program files - recycled - _restore. siden WinME partisjonen sannsynligvis er C: vil det ligge en del filer i roten der. er ikke 100% sikker på hvilke du kan slette, men det vet sikkert noen andre. du trenger vel egentlig ikke slette noe, men det vil jo være lurt. Til slutt fjerner du OS'ene fra filen - Boot.ini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå