Øystein.F. Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Square Enix og Disney sin smeltedigel vender tilbake i ny drakt. Les hele saken Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fikk aldri spilt dette, så denne gangen kaster jeg meg på Lenke til kommentar
veronikd Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fikk aldri spilt dette, så denne gangen kaster jeg meg på Var det jeg tenkte på og Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Har forhåndsbestilt dette for lenge siden, selvom jeg eier alle spillene i KH-serien! Kingdom Hearts er klassiker på PS2 og det vil være en klassiker når det kommer til PS3 uten tvil. Gleder meg så innmari, har ikke snakket om et annet spill i dem siste månedene en nettopp denne samlingen! Faktisk så ser jeg mer frem til dette en mange kommende spill fremover, det sier sitt hvor stort Kingdom Hearts er for meg. http://youtu.be/CCfowliTnlo Magiske stemningen vil alltid være der! Endret 29. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå