AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kyssa litt med en gammel bekjent som jeg møter i ny og ne i hjembyen min, når vi var ute i byen og drakk med venner, vi har bare vært venner helt til nå, platonisk. Er hjemme for sommeren nå, men bor jo egentlig Oslo, mens hun har flyttet hjem igjen til hjembyen vår. Jeg personlig er ikke ute etter noe altfor seriøst, ihvertfall ikke starten, er mer typen som ser hvordan det går og heller ta det derfra. Hvis det skulle klikke helt, så hvorfor ikke, men det gjenstår jo å se. Kan jo hende hun ikke syns det passer. Så.. jeg har to problemer her, hun er eksen til en av mine bestevenner, de var sammen på VGS. Så det er en stund siden, men hun fortalte meg at de visst har noe på gang igjen eller begynt å styre litt igjen. Andre problemet mitt, er at jeg som sagt er ikke ute etter noe super seriøst til å starte med, men vil heller ta det et steg av gangen og se hva som skjer. Hvordan kan jeg evt fortelle henne det eller evt finne ut hva hun vil? Det er også et lite problem for meg å holde på med noen som jobber og bor i så langt unna Oslo. Som student kan det bli dyrt i lengden å farte fram og tilbake for å treffes. Spurte dette spørsmålet på den store kjærlighetstråden, men ingen svarte. Hun har allerede vært på besøk og vi hadde det ganske koselig, men som sagt er usikker. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Lenke til kommentar
code Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Virker som bare noe du kan svare på, og jeg mener du nesten bare må ta det som det kommer. For å vær helt ærlig virker det ikke som du er helt betatt, men kanskje du ikke viser det i teksten. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ville nok styrt unna selv hadde jeg vært i denne situasjonen, men det beste med og leve er at alle er forskjellige individer med forskjellige behov men er man ikke helt sikker så er det som oftest ikke det lureste og fortsette med det man driver med. men dere kjenner hverandre best, så du må finne grunner for, og imot og se om det smaker mer enn det gjør vondt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er vel verdt et forsøk? Om du trives med henne og ting virker bra? Du sier jo selv du er typen som vil ta en ting av gangen og se hvordan ting utarter seg. Hvor lang avstand er det? Jeg er selv student i Oslo og er sammen med ei som bor 2 timer unna med tog. Det går helt fint. Ikke spesielt langt syns jeg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvor gode venner er du med kompisen din? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Vi er ganske gode venner, så det betyr jo at jeg må finne ut om han ville noe mer eller om det var bare betydningsløs flørting. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Vi er ganske gode venner, så det betyr jo at jeg må finne ut om han ville noe mer eller om det var bare betydningsløs flørting. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Ville anbefalt deg å ta denne delen av dette svært seriøst. Det blir ALLTID dårlig stemning av slikt, spesielt hvis det ikke er avklart på forhånd. Har en greit digg eks, som er noe lett å sjekke opp, og hun har jo da vært på 2 av mine tidligere venner. Mye awkward. Endret 28. juni 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Fikk snakket ut med kameraten min, han sa at det ikke var noe seriøst fra hans side! Så da gjenstår det å se hvordan det går fremover nå. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Fikk snakket ut med kameraten min, han sa at det ikke var noe seriøst fra hans side! Så da gjenstår det å se hvordan det går fremover nå. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Greit det da. Lykke til Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fikk snakket ut med kameraten min, han sa at det ikke var noe seriøst fra hans side! Så da gjenstår det å se hvordan det går fremover nå. Anonym poster: 4623c30b27a17ae6b3ebf1d1f487c42a Gammel tråd, men bra jobba mann. Jeg har svidd meg på det her før, godt at du gjør det ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå