Gå til innhold

Ny telefon, i tusenkronersklassen

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ny telefon da den gamle ble ødelagt, i 1000kr-klassen. Det er ikke noe krav at den er en smarttelefon.

Jeg har bare 1000kr for hånden, så det er ikke noen vits i å foreslå "men legg på en femhundrlapp" sånn som det står på amobil.

Har sett litt på HTC Desire C, LG Optimus L5 E610. Hadde tidligere en Xperia Tipo, den var, tja, ingen supertelefon, men den gjorde jobben.

Har helst lyst på noe jeg ikke må lade opp hver eneste kveld, det blir fort litt slitsomt.

Forslag, anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv lagt inn en bestilling på den samsungen.

Hvordan er din erfaring med batteriene på den?

Til min bruk holder den i oppmot 2 dager. Til mitt bruk er batteriet på Ativ S betraktelig bedre enn på en S3.

Jeg er villig til å droppe touch-greia hvis det er det som skal til for å få en mobil med OK batterier.

Kjøp en billig Nokia til 400 kr så har du batteri i 4-5 dager ;)

Lenke til kommentar

Den lugger i menyene, frarådes. Hva med en brukt Galaxy S2? Men da må du regne med å lade minst annenhver natt, kanskje hver (ser ikke helt problemet, selv om det hadde vært greit om batteriet holder noen dager).

Hvis noen har kommet over min salgstråd: nei, jeg skal ikke lenger selge min S2.

Tja, folk er forskjellige, og selv om de fleste ikke har noe i mot å lade mobilen sin hver/annenhver natt så blir det veldig mye mas for meg, og det blir till at jeg glemmer det. Nokia-knappetelefoner derimot, gir pipelyder og "Lavt batteri"-meldinger, men batteriet holder allikevel enda en natt.

EDIT: Jeg er litt sær :p

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Operatørlåst i ett år, ja, med kontantkort abonnement. Tok utgangspunkt i en mobil uten bindinger man kunne stappe et hvilket som helst sim kort i.

Skal man bytte til et abb. som er mer datavennlig osv så stiger prisen.

Ativ s er også en windowsmobil, i motsetning til mange av de han har hatt før.

Vil tippe man ikke kan kjøpe den for 999,- og så smelle inn et vanlig abb på den uten å betale mer.

Lenke til kommentar

Tror greia med den Ativ'en er at den IKKE er operatørlåst, selv om det står det på nettsiden. Har sett flere som skriver at det bare er å sette inn sitt eget sim-kort fra tidligere og bruke i vei. Og det er jo ingen månedsavgifter etc knyttet til et kontantkortabonnement.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det er så, men har man en smarttelefon vil man jo surfe litt og bruke data, og da er ikke kontantkort det beste.

Om den ikke err operatørlåst til tross for hva de skriver så går det bra, men det kan jo være at det ble satt inn et tnor kort slik at de som prøvde fortsatt var på samme operatør.

Lenke til kommentar

Det er så, men har man en smarttelefon vil man jo surfe litt og bruke data, og da er ikke kontantkort det beste.

Om den ikke err operatørlåst til tross for hva de skriver så går det bra, men det kan jo være at det ble satt inn et tnor kort slik at de som prøvde fortsatt var på samme operatør.

Vi er bra mange her på forumet som har denne telefonen å kjøpt den med kontantkort som bruker andre simkort i telefonen.

Lenke til kommentar

Den er IKKE operatørlåst, og om den hadde vært det gir telenor ut koden for å låse opp om du spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...