Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

God kjemi med ei, men tenker mer på en annen jente... Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

I vinter så "drev" jeg på med en (drømme)jente en periode. Vi hadde god kjemi i starten og det så ut som at det kanskje skulle bli noe, men plutselig så skar det seg fordi hun mente hun ikke var vant til at noen likte ho på den måten (forelska). Så hun mente hun ikke ville noe mer da.

 

For rundt en måned siden tok hun faktisk kontakt med meg igjen, og siden da så har vi snakket noen ganger sammen. Og på en fest for en uke sia så fikk jeg faktisk en klem av ho og hun la hodet sitt på skuldra og holdt rundt hånda mi når vi stod og snakka i en sirkel med andre folk.

 

Men nå har det seg sånn at jeg har begynt å få god kontakt med ei annen jente. vi snakker snakker sammen hver dag og snakkingen går som regel uten pinlig stillhet selv om det er stille noen ganger. Men det blir liksom ikke pinlig. Vi har også hatt sex.

 

Men det som er problemet er at jeg klarer ikke å stoppe å tenke på ho første jeg skrev om. Selv om kontakten mellom oss har begynt å ta seg opp igjen så tror jeg det er et stykke til vi er tilbake der vi var i vinter. Men ho sitter i tankene mine og det er ho jeg har mest lyst på av en eller annen grunn, selv om ho er hard to get...

 

Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre? hvem burde jeg gå for?

Endret av hanonym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...