Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

E jeg en dårlig kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er en person som hadde hatt veldig godt av å gå ut og smake på livet.

Har sett deg i andre tråder, og du er egentlig bare her for å skape kvalme. Det finnes mye morsommere ting enn å komme med spydige kommentarer til folk som kanskje eller kanskje ikke søker hjelp for problemene sine.

Anonym poster: f6d71627faffb86a8aabffeb7564b090

Ingen innlegg jeg har skrevet har til hensikt å lage kvalme. Men jeg vet jo at enkelte blir provosert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har nok noen problemer, men hvis du snakker sant - så ser jeg også at du prøver å bli bedre. Det er ikke lett å komme over en rusavhengighet, og somregel trenger man profesjonell hjelp. Mitt råd hadde vært å tatt kontakt med noen innen systemet, og finne en person du liker der som kan hjelpe deg. Når man slutter for en liten periode, så er det veldig lett å falle tilbake til gamle vaner. For å gjøre det letter for deg å ikke falle tilbake på gamle vaner, så ville jeg kuttet ut alle venner/kontakter innen det miljøet - distansèr deg 100%.

Du er utrolig heldig som har en kjæreste som tilgir deg for hva du har gjort, og hvis du virkelig elsker henne så burde det være motivasjon nok til at du kutter ut den stien du er på vei å falle inn i.

Når det gjelder spørsmålene dine, så vil jeg si at - Ja, de handlingene du gjorde var utrolig dårlig gjort ovenfor kjæresten din, men jeg kan også forstå at dette er vanskelig for deg, avhengighet er ikke å spøke med. Du må ta deg selv i nakkeskinnet og oppsøk hjelp. Du er bare heldig hun ikke dumpet deg, det er aldri lett å være pårørende å se på at mennesker du er glad i roter seg inn i dopmisbruk. Hun kommer nok ikke til å holde ut med deg lenge, om du fortsetter slik du gjør.

Lenke til kommentar

Du har nok noen problemer, men hvis du snakker sant - så ser jeg også at du prøver å bli bedre. Det er ikke lett å komme over en rusavhengighet, og somregel trenger man profesjonell hjelp. Mitt råd hadde vært å tatt kontakt med noen innen systemet, og finne en person du liker der som kan hjelpe deg. Når man slutter for en liten periode, så er det veldig lett å falle tilbake til gamle vaner. For å gjøre det letter for deg å ikke falle tilbake på gamle vaner, så ville jeg kuttet ut alle venner/kontakter innen det miljøet - distansèr deg 100%.

Du er utrolig heldig som har en kjæreste som tilgir deg for hva du har gjort, og hvis du virkelig elsker henne så burde det være motivasjon nok til at du kutter ut den stien du er på vei å falle inn i.

Når det gjelder spørsmålene dine, så vil jeg si at - Ja, de handlingene du gjorde var utrolig dårlig gjort ovenfor kjæresten din, men jeg kan også forstå at dette er vanskelig for deg, avhengighet er ikke å spøke med. Du må ta deg selv i nakkeskinnet og oppsøk hjelp. Du er bare heldig hun ikke dumpet deg, det er aldri lett å være pårørende å se på at mennesker du er glad i roter seg inn i dopmisbruk. Hun kommer nok ikke til å holde ut med deg lenge, om du fortsetter slik du gjør.

Hei.

Har tidligere vært små avhengig i opiater (legemidler) smertestillende. røyket hasj av og til men problemet mitt var at rus generelt va min måte og takle problemer. havnet også i en overdose i flere dager etter en hendelse som flippet meg.

Har aldri likt rusen av benzo men har bare prøvd det ut noen få ganger. vært tilfeller der jeg har brukt det litt for mye. har kuttet ut piller og har ingen avhengighet til dette. etter den helga som jeg beskrev i tråden har fått meg til og innse hvor mye jeg hater piller.

Elsker dama og vil aldri bruke noen rusmidler. har røkte hasj 3 ganger etter vi ble sammen og jeg føler at jeg har viljestyrke. føler jeg at jeg vil ha på grunn av ett psykisk problem så takler jeg det heller på en annen måte. har innsett at rus ikke er en måte og takle problemer på.. du ser jo hva helga gjorde med meg haha.

Uansett.. dama er min rus nu og vil ikke slutte med det :D Anonym poster: b3f863028308fa8c69b67408d0fa1e2d

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...