Mystikus Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fugletoalett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Flott observasjon Birger, men det stemmer ikke alltid at ekskrementene blir fraktet avgårde . NRK filmet i våres en Svarttrostfamilie som hadde laget reir i en balkongkasse i NRK-komplekset . Alle kunne følge med live og de fleste av "sekkene" ble spist av moren Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Flott observasjon Birger, men det stemmer ikke alltid at ekskrementene blir fraktet avgårde .NRK filmet i våres en Svarttrostfamilie som hadde laget reir i en balkongkasse i NRK-komplekset .Alle kunne følge med live og de fleste av "sekkene" ble spist av moren Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Terje ! Jeg har også sett at denne svarttrosten tilsynelatende spiser eksrementpakke., men bare da det er flere pakker som skal tas hånd om. Derfor tror jeg kanskje at den gjømmer en pakke i svelget mens den andre henger i nebbet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Flott observasjon Birger, men det stemmer ikke alltid at ekskrementene blir fraktet avgårde .NRK filmet i våres en Svarttrostfamilie som hadde laget reir i en balkongkasse i NRK-komplekset .Alle kunne følge med live og de fleste av "sekkene" ble spist av moren Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Terje !Jeg har også sett at denne svarttrosten tilsynelatende spiser eksrementpakke., men bare da det er flere pakker som skal tas hånd om. Derfor tror jeg kanskje at den gjømmer en pakke i svelget mens den andre henger i nebbet. Det har jeg faktisk ikke tenkt på Birger, men det virker fornuftig..takk for usedvanlig god observasjon der og..MvhTerje . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Knallfint levende bilde og behagelig lys og farger. Virkelig artig å se og lære om fugletoalett . Noe som jeg aldri har tenkt på før nå Naturen er spennende Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Knallfint levende bilde og behagelig lys og farger. Virkelig artig å se og lære om fugletoalett . Noe som jeg aldri har tenkt på før nå Naturen er spennende Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jentungen 1 ! Ja dette med toalettordnigen var nytt for meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg