sinnaelgen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Star trekk , Into darknes kommer i to utgaver ( foruten DVD og BD ) Er det noen som vet hva Collection utgaven innebærer ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg finner ikke noe om en "Star Trek Into Darkness Collection." Link? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg finner ikke noe om en "Star Trek Into Darkness Collection." Link? ok, jeg trodde at du viste det Det er bl.a. Cdon som selger filmen selv klarte jeg ikke t å finne ut noe her Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Står klart og tydelig "Star Trek & ST: Into Darkness Collection." & betyr og. Er pakke med begge filmene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Står klart og tydelig "Star Trek & ST: Into Darkness Collection." & betyr og. Er pakke med begge filmene. Da har jeg nok misforstått hva ST var Hvis jag har forstått dert riktig så betyr altså "ST" Star Trekk fra 2009 ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 ST er en forkortelse for Star Trek, som i tittelen på franchiset. Og siden det står "Star Trek & ST: Into Darkness," så betyr det at det er Star Trek fra 2009, og Star Trek Into Darkness. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Takt for oppklaringen Endret 26. juni 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå