xpd Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hey Kan endelig få adsl nå. Men NGT skal ikke bygge ut her av en eller annen grunn. Så da lurte jeg på hva dere anbefaler... ca 1mbit. Det er vel bare tele2 kvalito og bluecom som er igjen av de seriøse da. Telenor og Tiscali er uaktuelt. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg vil anbefale BlueCom til deg. Dette fordi at de leverer stabil og kjapp Internett, og oppgraderer stadig linjen med høyere hastigheter. Besøk nettsidene til Ventelo BlueCom Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Personlig vil jeg anbefale Tele2... Har hatt de siden 2003 da jeg startet med 1024/256 linje og har nå 12000/650 linje..... Den eneste nedetiden jeg har opplevd med dem her er 2 dager når modemet ble tatt av lynet, ellers har det fungert upåklagelig. Og de gangene jeg har lurt på noe og kontaktet kundeservice har det vært raske svar og god generell kunnskap... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg vet at Bluecom solgte linjer lavere en dem de selger for de som ikke kan få høyere. Men om Tele2 er jeg usikker. Foreldrene til ei vennine av meg bor langt ute i skauen med over 5000m fra sentralen og de fikk levert 420/128 for litt siden. Eneste som ville levere. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Har hatt bluecom lenge og har vært rimelig fornøyd, bytter til directconnect da bluecom antageligvis er den eneste ISP som ikke leverer ADSL2 her jeg bor. Endret 21. mai 2007 av Lugmeister Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg vet at Bluecom solgte linjer lavere en dem de selger for de som ikke kan få høyere. Men om Tele2 er jeg usikker. Foreldrene til ei vennine av meg bor langt ute i skauen med over 5000m fra sentralen og de fikk levert 420/128 for litt siden. Eneste som ville levere. 8620584[/snapback] NextGenTel er også veldig snille på å levere ADSL på langdistanse-linjer. Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Velg for all del ikke Ventelo. Har hatt masse trøbbel etter at jeg gikk over til de, og de er sinnsykt vanskelige å ha med å gjøre. Måtte gå via Brukerklagenemda for å få igjennom saken min, og jeg er tydligvis ikke den eneste som sliter med de. Ser link for mer info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...975&hl=+ventelo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Trådstarter har sikkert funnet seg en ISP nå. Tråden ble startet i 2003... :!: Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Haha, ja er kanskje en fordel og sjekke dato på innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå