Sall Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Har tenkt å kjøpe meg ett In-Win H-Frame kabinett, Og lurer på hvilken kjøleløsning jeg skal gå for. Vil ha noe som er så stille som mulig, men må fortsatt kunne kjøle godt når jeg spiller. Dette er oppsettet mitt: - [email protected] - EVGA 660Ti - Asus Maximus V Gene Akuratt nå har jeg stock kjølere på CPU og GPU. Framme i kabinettet har jeg en led vifte og oppe bak har jeg en Corsair SP 120. Jeg lurer på kjøling til så og si alt, det er bare 2x 120mm (en bak og en fremme) på kabinettet jeg skal kjøpe, så er ikke mye plass til en evt. radiator for vannkjøling. Akuratt nå bråker det litt (sånn at jeg akuratt kan høre det) når PCen idler, og veldig mye når jeg spiller, tror det er GPU kjøleren som bråker. Er ikke så viktig hvor mye det bråker når jeg spiller, siden jeg bruker headset, men kan bli irriterende med bråk når den idler eller når jeg surfer på nettet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vel PHANTEKS PH-TC14PE CPU-Cooler er veldig god kjøler det er vel ikke så mange andre som er noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå