Paraplyx Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei jeg er en gutt på 21 som trenger litt hjelp. Jeg har en kvinnelig kollega som omtrent hver dag sitter med bena i kors og vinker med føttene hvis jeg skal beskrive det slikt. I begynnelsen trodde jeg at hun kjedet seg fordi hun gjør bare dette når vi jobber sammen i par. Jeg synes hun er veldig attraktiv men vil ikke prøve meg ettersom det kan ødelegge forholdet og skape problemer på arbeidsplassen. Er dette kroppspsråk som betyr dette noe eller er jeg helt på jordet? Det siste jeg trenger er snakking bak ryggen og vennlig mobbing fra kollegaer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Min erfaring med det er at vedkommende vil ha mer positiv oppmerksomhet fra deg. Ta det pent og rolig og eskaler det etterhvert. Se an signalene du får så kan du regulere dette. 1 Lenke til kommentar
Paraplyx Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Tusen takk for din erfaring. Håper å kunne få dette bekreftet av andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå