.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Må man logge seg inn på Origin og nett for å kunne spille det? Jeg kjøpte det fysisk fordi jeg har ikke alltid tilgang til nett på min stasjonære PC, men nå får jeg ikke spilt det engang før jeg har nett på stasjonære Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Origin har en offline-mode vet jeg, så skulle tro det var mulig å bruke spillet offline også Mvh Faller Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Joa, men hva nytter det nå jeg må først logge meg inn med nett på for å i det hele tatt åpne Origin? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Med andre ord, du har ikke lastet ned Origin-klienten? Nå har ikke jeg Most Wanted, men Shift 2 og Hot pursuit får jeg spilt uten nettilgang. Mvh Faller Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Jo, det har jeg lasta ned. Spillet krevde CD-key registrering med Origin via nett. Men det er å måtte ha nett for å åpne Origin-klienten som er problemet for meg. Jeg kan ikke starte Most Wanted uten at jeg åpner Origin først. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det hørtes spesielt ut. Jeg må ikke det. Prøvde det nemlig i sted. Klienten åpnet seg da bare i "Frakoblet modus". Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå