annaeiram Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Heiheii! Jeg skal kjøpe Galaxy S4 i nærmeste fremtid, men lurer på hvordan det blir billigst å kjøpe den hvis jeg skal ha 1000mb data? Burde jeg kjøpe den hos f.eks. Lefdal (http://www.lefdal.co...COMP_PRISJAKTNO) og så velge abonnement, eller burde jeg kjøpe den med abonnement på onecall eller chess? (regner med at dere skjønner hva jeg mener) Hvilket alternativ er billigst? Har ikke så mye peiling på dette selv, så håper på hjelp her Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hva som er billigst kommer vel litt an på bruksmønsteret ditt. Noen selskap har f.eks en makspris på data hver dag, så selv om du overstiger 1000 Mb så blir du ikke ruinert. Noen har gratis tale/sms/mms nå. Djuice har et all in 1 M web til 199,-/mnd som er greit, for 329,- får du multi som gir raskere datahastighet. Ventelo S og M (sett data til 1200) er ikke så ille, og grei pris i eu/eøs/norden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå