J&J Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Heisann, Mitt navn er Jarand. Tidligere i år lagde jeg en av Norges første sci-fi spillefilmer, EVERYWHEN, som kommer på Blu-Ray og DVD i butikker til høsten. Tidligere har jeg laget kortfilmer, og skal nå starte mitt neste "store" prosjekt. Her trenger jeg et crew. For de av dere som har ingen relasjon til hvem jeg er, kan dere se alt jeg har laget på denne siden: www.youtube.com/JARANDandJENS Til høsten skal vi igang med en selvskrevet pilot til en komedieserie. Serien heter "Clowne" og handler om en mann som må tilbringe sin sammfunnstjenest som en klovn. Problemet er at hans sjef, mannen som er ansvarlig for stedene han skal underholde, har misforstått hva en klovn egentlig skal gjøre. Dette fører til at Gary, klovnen, havner i komiske situasjoner og ender opp med å bruke sitt “dophue” av en venn som redning. Ikke før han forelsker seg i en jente som tror kjærligheten kun handler om sex–– dukker den forlengst glemte faren hans opp; ikledd et apekostyme. Serien baserer seg på humor og "look" til filmer som "The Big Lebowski", "Kiss Kiss Bang Bang", og "In Bruges", og tar utgangspunkt i en Los Angeles setting: mye tåke og fuktige gater. Piloten skal filmes over tre uker, og så bli "pitchet" til evt. tv-kanaler. Vi vet dette er ambisiøst, så vi satser på en kickstarter kampanje (hvis det faller i smak)som gjør at folk kan legge inn en liten slant til resten av serien, etter de har sett piloten. Her tenker vi iTunes distribusjon, Netflix eller lignende. Vi er indie som bare det, og budsjettet er foreløping på rundt 300 000kr, så det blir desverre ikke betalt for øyeblikket. Det blir heller noe å putte på CV'en, og som kan brukes som referansemateriale, bare fordi å lage film er det morsomste som finnes Disse jobbene ser vi etter: LYD Lydmann under opptak som håndterer mikrofoner og opptakere som en del av seg selv, og lyddesigner(e) som kan hjelpe i post-produksjonsfasen. VFX Evt. hjelp med greenscreening på sett, "mapping" av bakgrunner og lignende i post-produksjonsfasen. Make-Up Vi trenger to sminkører som skal jobbe tett med skuespillere utover dagene (evt. kun på morgenen). Personene må ha erfaring/ materiale å vise til. Kamera-assistent(er) Kameramannen trenger hjelp med å flyttes på dolly, fokushjelp, lys og annen assistanse. Evt. B-foto Riggere Vi skal jobbe med dollyer, mange skinner, store lys, jibber, stativer og annet utstyr- og trenger folk som er "rutte" og effektive til å sette opp og flytte under opptak. Produksjons assistenter: En småkjip jobb, men en viktig en. Mat, drikke, utstyr, generell assistent og humørbringer. Om du generellt er interressert i film, føler du ikke har nok å bidra med, men likevel vil være med på prosessen- er dette jobben for deg Om dette høres ut som noe for deg, ta kontakt her: [email protected] facebook.com/JARANDandJENS Vennlig hilsen, Jarand Breian Herdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå