AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei folkens. Jeg har en kollega jeg så sårt begynner å like, ikke det at jeg vil være kjærester, men jeg tenker heller på pulekompis og lignende. Denne kollegaen av meg, har alltid hatt sansen for meg, men hun har da alltid kommet i skyggen da jeg har vært i (men er ferdig med) et mange åring forhold. Med andre ord tror jeg dette kan være en vinn vinn situasjon, så lenge det ene individet ikke vil mer enn det andre. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå frem? Nå tror jeg ikke at hun vil ta noe initiativ (med mindre det er alkohol inne i bildet), men det samme kan egentlig sies om meg. Noen som har gode forslag? På forhånd takker jeg mye. Anonym poster: 9ab72bce636c12f8f5b429993e994e82 Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 flørt, vis eller si at du har følser for han/henne Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Hvorfor han/henne når det tydelig står at det er en dame? Gir du råd uten å lese mer enn overskriften? Dette går igjen på denne delen av forumet. "Mamma kommer og henter meg klokken syv. - Kan du spørre ham/henne om jeg kan sitte på?" Endret 26. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
casio444 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 flørt, vis eller si at du har følser for han/henne Men jeg har jo ikke følelser for henne, som jeg skrev indirekte. Jeg synest hun er søt og snill, og jeg er ganske sikker på at det er gjensidig. Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 ok dreit meg ut der sorry Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 det er en grunn for at jeg kaller meg '(idioten'). er ikke akuratt den smarteste eller tenkene persjonen.... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 det er en grunn for at jeg kaller meg '(idioten'). er ikke akuratt den smarteste eller tenkene persjonen.... Bare ikke bruk dette som et argument så går det nok bra. Ikke spør om dere skal "kose" heller. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg kan jo fortelle om min fuckfriend fra jobb. Vi begynte å jobbe sammen en gang i uka for et år siden. Fikk raskt en god tone, snakket og tullet mye. Etter et par måneder la han meg til på facebook og begynte å snakke til meg der. Sendte flere meldinger daglig. Jeg begynte å bli mer og mer interessert i han, men så egentlig aldri for meg et fuckfriend forhold. Etterhvert begynte jeg å kjøre han hjem etter jobb (fordi jeg var keen på å tilbringe mer tid med han), vi stakk og tok sol et par ganger osv. Så spurte han meg en dag om jeg ville bli med på skitur, noe jeg gjerne ville. Vi begynte å flørte mer og mer på meldinger og sms, og tror begge to på dette tidspunktet var ganske sikre på at vi likte hverandre. En dag skulle han kjøre meg hjem etter at vi hadde tatt sol, og kom med klassikeren "Er det mulig å låne toalettet?". Skjønte jo hvor dette bar hen, men jeg var keen, så lot han såklart komme inn. Jeg skulle jobbe om noen timer, så han lurte på om jeg ville chille litt først og se en film. Jeg sa såklart ja. Så la han bare armen rundt meg og det ene førte til det andre. Begge to var klar over at det ikke hadde funket med noe seriøst mellom oss, av mange grunner jeg ikke skal gå inn på.. Men ja, vi har holdt på et halv år nå ca. Vi var ganske gode venner før vi begynte å ha sex. Vi hadde snakket mye og funnet på en del sammen. Funket ganske greit for oss, ettersom begge av åpenbare grunner skjønte at det ikke kunne bli noe mer uansett. Spørs om du bør gå frem på samme måte derimot, ettersom hun kanskje kan få inntrykk av at du vil noe mer, eller kanskje vil hun bli interessert i noe mer. Anonym poster: 5c781746aad090db2c99bb60b5c0cb0b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg