Lmthaman Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kjøpte for en tid tilbake CDX-DAB700U, med den så fulgte det en dab antenne av typen som limes på frontruten. For noen uker siden kjøpte jeg meg ny bil, og jeg vil jo selvfølgelig bruke denne spilleren i nybilen, da det som satt der bare er crap. Så fikk ut spillern, for så å prøve å være så forsiktig som jeg over hodet kunne klare å være for å få ut antennen uten å skade den, men jeg var jo da tydeligvis ikke forsiktig nok og klarte med det å ødelegge antenna. Kjøpte spilleren på elkjøp, så ringte dem for å høre om dem kunne skaffe meg ny antenne og hva prisen på ny antenne da vil være. Svaret fra elkjøp, var at ny antenne vil koste 1390 kroner, ny spiller der antenne og alt annet er inkludert koster 1795 kroner. Jeg må si at jeg syntes prisen på antennen er helt høl i huet, og jeg gidder ikke gi så mye for den, syntes også det blir for dumt å skulle kjøpe en ny spiller. Så, er det noen som vet om det er mulig å få tak i en slik antenne til en mer vettug pris, et eller annet sted. Savner å ha dab i bilen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Litt ned på siden her: http://transmedia.mystore.no/ds_advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=dab-antenne&x=20&y=13 Du skulle ikke tatt deg bryet med å demontere den spilleren fra den gamle bilen vet du, og heller kjøpt deg ny spiller til nye bilen, sony suger balle når det gjelder lydkvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå