Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Helt ny Java sannsynligvis også. Lastet Java ned for første gang for bare mnd. siden da jeg fikk nettbank. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har andre i familien samme nettbank? Funker det for dem? Kjenner du noen andre som har nordea? Hvis det funker hos dem, kunne du prøvd å logge deg inn via samme PC? Da ville du hatt veldig klart bevis på at dette ikke er et problem hos deg, men noe nordea må ordne opp i. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Det funker for alle andre enn meg. Har ikke prøvd å logge inn på deres på min PC, eller min på deres. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Helt ny Java sannsynligvis også. Lastet Java ned for første gang for bare mnd. siden da jeg fikk nettbank. "For bare mnd" siden er ikke helt ny java. Oppdater. Og hva med å lytte til dem som faktisk prøver å hjelpe deg? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Ok. Fikk nettbank. Lastet ned Java for å komme inn. Alt virket unntatt betaling. Fornøyd? Javaen = Ny. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det kan gjentas i det uendelige ser eg, ring til Nordea. Herre min hatt... 2 Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Hvorfor ba du stefar om ikke å ringe? Riktignok synes jeg du skal gjøre det selv hvis det er du som disponerer over pengene. Ring Nordea en gang til, fikser de ikke problemet ditt bytter du enkelt nok bare bank. Pengene er dineog vil overføres til din nye bank. Endret 26. juni 2013 av M.K.E.A. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Er jo Check-In kunde, er ikke det en offisiell kunde som får tilgang til betalingssystemer? Ba han ikke ringe fordi det er stress. Kanskje det bare var en imidlertidig feil, noe det IKKE var. Vet jeg NÅ. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvis det har vart i måneder er det jo ikke en midlertidig feil 1 Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 http://www.nordea.no/Privat/Daglig+bruk/Nett-+og+telefontjenester/Nettbank+Privat/872142.html Skal ikke være noe problem å betale som check-in kunde Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Herr Brun: Hvordan bytter man bank? Lol. Jeg er kunde hos dem, og pengene mine er hos dem. Kontakt banken du vil bytte til. De fikser det meste. Noen banker må du møte opp for å legtimere deg 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Må jeg ikke melde fra til Nordea hvis jeg bytter? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nei, den banken du bytter til gjør alt for deg. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hallo! Ring Nordea. I min bank kan jeg komme på 7-9 innstillinger som må være riktige før du får betalt fra en konto. I ditt tilfelle, siden du virker rimelig ung, kan jeg tenke meg det ligger en alderssperre eller manglede disponentrett der. Når du ringer kundeservice, så er det ikke sikkert de kan så mye om dette, for de skal være allroundere. (disponentrett og sperringer bør de likevel se)Men Nordea må ha en teknisk avdeling som kan se nærmere på kontoen din. Ring selv, og be om å få snakke med noen erfarne der. Nå om sommeren er det sikkert en del sommervikarer som ikke vet så mye. Det er greit å skifte bank når du er misfornøyd, men så vidt jeg kan se har du aldri gitt dem sjansen til å ordne opp. Det bør du gjøre. 4 Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er du over 18 forresten? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Ikke OVER. Er. Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ja, at man er myndig spiller en rolle i forholdet til banken. Men å være under 18 skal ikke skape disse problemene. 1 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ja, at man er myndig spiller en rolle i forholdet til banken. Men å være under 18 skal ikke skape disse problemene. Hvis det er en sparekonto kan det godt være sperret til kunden blir 18. Det er et vanlig problem og det ble jo nylig laget en tråd om dette her på forumet. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg ble Check-In-kunde og fikk nettbank først ETTER jeg ble 18... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvis det er en sparekonto kan det godt være sperret til kunden blir 18. Det er et vanlig problem og det ble jo nylig laget en tråd om dette her på forumet. Ja, men da vil jeg anta at foreldrene hans var klar over dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå