Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har Nordea, og når jeg går inn på kontoen min, og trykker på ''Betaling'', så står det alltid: ''Denne tjenesten er for øyeblikket ikke tilgjengelig''. Det har det stått konstant. Uten unntak. Nettbank-betaling via andre sine kontoer må jeg gjøre da i stedet, og skylder de naturligvis penger, men på deres kontoer fungerer det. Hva er feil med min? Er Check-In-kunde. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har du pratet med Nordea? La oss begynne med det som er åpenbart, på en måte Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Ba stefar om å ikke ringe, men overhørte at han gjorde det likevel. Problemet er ennå ikke løst. La oss begynne med det kompliserte, der vanligvis løsningen ligger. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vel, merkelig nok er det ingen her som har tilgang til kundeforholdet ditt hos Nordea og da kan svare. Du må fortsatt ringe noen hos Nordea... 4 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Vi gjordet jo det, les hva jeg skrev... Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Problemet er ennå ikke løst. ennå ikke løst ennå Dvs det kommer til å løse seg. Skattepengene kommer i dag, så sikkert bare litt tekniske problemer mtp trafikk e.l Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vi gjordet jo det, les hva jeg skrev... Men dere er ikke de første som opplever at problemer fortsetter etter en telefon. Av og til er det ganske enkelt bare slik at man må ringer flere ganger. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 tja både skandiabanken og nordlandsbanken hadde problemer litt tidligere med nettbanken Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sparebank 1 også. Men det var ingen problemer sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 For å vite hva som er galt med din konto må man nødvendigvis ha informasjon som du ikke bør dele med fremmede på et internettforum. Hvorfor i all verden vil du ikke løse dette gjennom den eneste naturlige kanalen? 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Dette har ingenting med at skattepengene utleveres i dag, osv. Da dette har vedvart jevling i flere mnd. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sånn. Nå har eg trykket på en knapp her. Prøv nå, og om det ikke fungerer så ringer du til Nordea. Du må gjerne opplyse de om at eg har trykket på knappen for de, så de ikke kaster bort tid med å prøve fånyttes. 8 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Dette har ingenting med at skattepengene utleveres i dag, osv. Da dette har vedvart jevling i flere mnd. Ja, så ta kontakt med nordea og få det fikset! Om de mot formodning er så inkompetente at de ikke får fikset det, så bytter du bankforbindelse. Det er virkelig ikke noe som du kan få hjelp til på et tilfeldig internettforum. 2 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Nomore: Knapp? Herr Brun: Hvordan bytter man bank? Lol. Jeg er kunde hos dem, og pengene mine er hos dem. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nomore: Knapp? Ja, eg har en sånn knapp her som fikser slike problemer du nå har. Virket det? Ikke alltid det gjør det, og da må du ringe til Nordea. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Du finner en ny bank, så hjelper de deg garantert. Det er dine penger, og du får de flyttet om du vil det. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er ukjent med Nordea, men hadde i lenger tid et liknende problem DnB: Hver gang jeg skulle betale via nettgiro fikk jeg en melding om dette ikke var tilgjengelig men at det antakelig var fikset neste dag. Men det var det ikke. Måtte ringe banken og det ble fikset, men fikk et inntrykk av at feilen ikke var blant de mest åpenbare. Noe med at jeg ikke jeg ikke var blitt satt opp med riktig tilgang da jeg hadde begynt å bruke nettbanken. Verken jeg eller andre på forumet kan gjøre noe med dette, kun Nordea. 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har du prøvd ulike nettlesere/PCer? 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Prøvd Mozilla. Men ikke andre PC'er. PC'en er vel aldri problemet? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ikke med mindre det en utdatert java installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå