TooBorg Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Noen som vet om noen tester på LCD-skjermer som ligger på nettet? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 DEtte passer ebst under skjermkort, skjermer..takk Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 http://www.tomshardware.com har ein test av 13 stk. Lenke til kommentar
Prox Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 ja, som hartge sa, dette passer nok EBST under skjermkort / skjermer... hartge, hvorfor retter du alltid på sånt ?? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 20:42, Prox skrev:ja, som hartge sa, dette passer nok EBST under skjermkort / skjermer...hartge, hvorfor retter du alltid på sånt ?? Fordi vi synes at det er bedre med ett ryddig og oversiktlig forum. Jeg personlig liker å ha alt katagorisert og ryddig, er vel mer som en mani for meg:D Noen liker det og noen ikke, håper fleste parten gjør det Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Det er ikke lenge siden PC World hadde en slik test. Denne finner du under: http://www.pcworld.no/tester Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Trenger ingen tester. Kjøp Eizo og du er garantert en god skjerm. (Trenger vel ikke å si at jeg kjører eizo l365 selv?) Tror det er bedre å kjøpe en til 6k med dvi inngang og perfekt bilde, kul design og solid utførelse enn å kjøpe ne til 4 lapper uten dvi, varierende lysstyrke, plast og litt jalla look. Uansett. Se på lysstyrke, reaksjonstid (lavest mulig) Best å ha en med dvi inngang eller 2 Overganger får du kjøpt. Er i alle fall fornøyd med min. Klarer både spill, video og annet jeg klarer å finne på til den. På dvi ledning er bildet helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå