Kurt Lekanger Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 SmartWatch 2 snakker med Android-mobilen din.Sony med vanntett NFC-smartklokke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kan klokka også lese/skrive nfc tags? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kan klokka også lese/skrive nfc tags? Kan du ikke bare bruke mobilen til det? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er det en egen android-enhet eller er det kun ekstrautstyr til en annen android-enhet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) @ovrebekk Jo, men kjekt å slippe å dra mobilen opp av lomma og evt låse den opp når man ønsker å kjapt scanne en nfc-tag. Endret 26. juni 2013 av Khaffner Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er det en egen android-enhet eller er det kun ekstrautstyr til en annen android-enhet? Ekstrautstyr med Android-lignende grensesnitt. avhengig av spesialdesignede apper som lastes ned på mobilen og overføres til klokken. Sony har nettopp frigjort kildekoden til den gamle Smartwatch slik at hvem som helst kan eksperimentere med programvaren. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Jeg kjøpte LiveWiev, den var bortkastede penger. Dagens Smartwatch bruker jeg hver dag i tillegg til en GPS pulsklokke. Smartwatch 2 skal jeg kjøpe hvis den er priset under kr 1000, hvis ikke så venter jeg til prisen synker. Endret 26. juni 2013 av Frobe Lenke til kommentar
Venator Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Tror du den overlever et år i forsvaret? Kan tenke meg at den hadde vært fin der Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Et år i forsvaret går sikkert bra hvis du har kontorjobb, men ikke i felt. Regner med at det er plastglass som den gamle, og Sony presiserer at man ikke skal dusje eller svømme med den. Forøvrig er den gamle umulig å betjene når det er regndråper på skjermen. Likevel er det lite å velge mellom hvis man vil unngå å trekke frem mobilen i tide og utide, dermed er jeg solgt. Jeg er litt spent på hvordan den nye transflektive LCD-skjermen blir, har god erfaring med dette på Garmin GPS der man i sollys kan klare seg uten bakgrunnslys. Dagens OLED-skjerm er sort inntil man trykker på knappen, jeg håper den nye er aktiv hele tiden. Endret 27. juni 2013 av Frobe 1 Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har den ripefritt glass??? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 I følge pressemeldingen skal klokken være laget av aluminium og plast, begge deler blir lettere oppripet enn godt gammelt glass. Jeg har forsøkt å være forsiktig med min gamle modell Smartwatch, derfor har den bare ubetydelige riper på plastfronten. Lenke til kommentar
jompis007 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Detter er en genial ting! Og den er vanntett sånn du slipper å ta av den når du skal vaske hendene:-D og nfc topper alt! Hater at jeg ikke får bruk for nfc med min Xperia z ! Gleder meg til september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg