Niklasp Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Lar brukere ta hemmelige skjermdumper, uten at senderen vet det.iOS 7 kan være døden for Snapchat Lenke til kommentar
FredBus Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Om jeg ikke tar helt feil funker det på iOS 6 også, bare å ta skjermdump men holde inne "av"-knappen til etter bildet er forsvunnet. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 På android er det bare å kopiere bildene du vil ta vare på til en annen mappe før du ser på dem i Snapchat. Og det har ikke akkurat tatt livet av Snapchat. Lenke til kommentar
Guttsy911 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Øh jeg har en samsung s3 (android) og jeg har da så lenge jeg har hatt den kunnet swipe hånda over skjermen for å ta screenshot. Dette fungerer over alt alltid, og ingen blir varslet om det...? Detta var da gammelt nytt (iallefall når det gjelder skjermdump/snapchat men om det er en ny funksjon på iOS7 har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg