Gå til innhold

Beste deal på mobildata?


Anbefalte innlegg

Jeg sender minimalt med sms og ringer omtrent ikke. Så jeg burde hatt et abonnement som er mobildata-rettet. Akkurat nå har jeg grunnpakka (tror jeg) til One Call, kommer fort på 400 eller mer i mnd pga mobildata. Sånn sett er nok folkepakka til 199 kr en bedre løsning.

 

Men er det noen operatører som har bedre avtaler enn One Call?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i samme situasjon som det, og har Chess OnFlex. er usikker på om de selger den enda, men jeg har i hvertfall 200SMS, 500minutter og Fri bruk av data (uten struping) for 400kr i måneden.

 

Takk for tipset, men jeg synes 400 kr i måneden er litt mye. Så at One Call Full Pakke har 3000 mb for 298 kr. Noen bedre enn det?

 

Senker de hastigheten hvis jeg holder meg innenfor 3000 mb? Stod ikke noe om det, men det gjorde det på "Fri"-abonnementet (5000 mb).

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men jeg synes 400 kr i måneden er litt mye. Så at One Call Full Pakke har 3000 mb for 298 kr. Noen bedre enn det?

 

Senker de hastigheten hvis jeg holder meg innenfor 3000 mb? Stod ikke noe om det, men det gjorde det på "Fri"-abonnementet (5000 mb).

Det sprøs jo hva du er ute etter. De fleste pakkene har jo stort sett like priser og like mye data, og da er det 200kr for 1gig, 300kr for 3 gig, og 400kr for 5 gig. Bortsett fra OnFlex der jeg betaler 400kr for ∞gig. Hastigheten blir da redusert til ubrukelige 20kb/s eller noe slikt om du går over grensa.

Endret av Zepticon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at jeg vil gå over 3000 mb, synes det høres mye ut. Er bare snakk om bruk på toget, pauser på jobb, litt hjemme hvis jeg ikke er på dataen. Kommer ikke til å være kobla til hele tida (det sluker jo batteri også).

 

Vet du hvilke operatører som kan tilby 4G?

Lenke til kommentar

Telenor - Talkmore,djuice har 4G

Også Telipol har 4G

 

Netcom og Chess har forsåvidt også fått det nå nylig.

Jeg anbefaler deg og ta en titt på telipol

De har gode løsninger, du får 75 min og 75 sms for 39 kr

også har de tileggsdata pakker du kan legge til 3GB internett for 149kr og da får du det under 200 kr.

 

 

Jeg har altså talkmore da selv, men jeg verver folk så får jeg to måneder gratis, så jeg betaler rett og slett ingenting, men ta en titt her på telipol

https://telipol.no/mobil/datapakker

Husk du må kombinere datapakker med et abonnement.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har gode løsninger, du får 75 min og 75 sms for 39 kr

også har de tileggsdata pakker du kan legge til 3GB internett for 149kr og da får du det under 200 kr.

 

Total pris å betale (hvis jeg skal ha 3000 mb) per mnd blir 149+39=188kr? Ingen skjulte kostnader eller "smarte triks"?

 

Kommer ikke til å ringe så mye som 75 min og det blir ikke noe mer enn 75 sms heller tror jeg, så jeg trenger ikke noe mer enn det.

 

Noen som har erfaring med Telipol?

Lenke til kommentar

 

 

Total pris å betale (hvis jeg skal ha 3000 mb) per mnd blir 149+39=188kr? Ingen skjulte kostnader eller

 

Kommer ikke til å ringe så mye som 75 min og det blir ikke noe mer enn 75 sms heller tror jeg, så jeg trenger ikke noe mer enn det.

 

Noen som har erfaring med Telipol?

 

Det er ingen skjulte kostnader. De bruker linja til telenor så skal nok fungere bra.

 

Bruttern har telipol, han sier det er bra og billig

Endret av srrkid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...