Joachim_F Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Gleden ble raskt snudd til skuffelse for mottakerne. Les hele saken Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 http://tinyurl.com/y8ufsnp ... Ikke mer og si om den saken. Var selv en av de som fikk begge mailene, ble "litt" skuffet... 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ganske stygg tappe fra EA/DICE.. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 De burde ha større kompensering enn en "wops" mail. Men så er det jo EA. Lenke til kommentar
danielm Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvordan hjelper det meg at de unnskylder seg? Jeg fikk invite og trodde jeg skulle få spille, så får jeg bare en lusen mail idag om at det var en feil. EA/DICE bør tenke seg om... Først kjører dem alpha uten W8 støtte også kjører dem på med denne flausa.. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Alle får jo Alphatilgang til dette 29. Oktober, så jeg ser ikke helt hvorfor dette var en så big deal. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Alle får jo Alphatilgang til dette 29. Oktober, så jeg ser ikke helt hvorfor dette var en så big deal. Ehm...? Har du sett på kalenderen du? Mange vil prøve spillet og gjerne før utgivelsen. 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Alle får jo Alphatilgang til dette 29. Oktober, så jeg ser ikke helt hvorfor dette var en så big deal. Om eg kunne fått alpha tilgang til eit spel eg likte, 4månadar tidlegare, så hadde det vore ein big deal for meg.... Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg ble også ganske skuffet. Fikk først mailen en stund etter å ha resatt Origin-passordet mitt, og ble ganske frustrert da jeg ikke fant spillet noe sted på Origin. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Godt og vite at jeg ikke var den eneste som lette febrilsk etter en download-knapp. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ehm...? Har du sett på kalenderen du? Ja. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 De burde ha større kompensering enn en "wops" mail.Men så er det jo EA. Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag! Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum. 3 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Siden mange her tydeligvis ikke leste mailen de fikk, så siterer jeg her: " Please note that this is a highly tech-focused, white-boxed Alpha Trial that does not represent final quality of the game. Most of the level textures will be white (except Soldiers and Vehicles), and performance at this early stage of development will be potentially choppy, with possible issues such as server lag and downtime. " Så, om du ikke har en fetish for tidlig alpha, så er det ingen "big deal". Men må innrømme at jeg også var rimelig gira da jeg så tittelen, før jeg leste resten av teksten. 1 Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag! Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum. Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 http://tinyurl.com/y8ufsnp ... Ikke mer og si om den saken. Var selv en av de som fikk begge mailene, ble "litt" skuffet... Den sangen er faktisk fin den! Er ikke så veldig gøy å bli Rickroll'ed.. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg. Hæ? Simcity 4 var jo endeløst gøy, man måtte jo være ganske korka (eller ikke ha prøvd SC4) for å ikke være kåt på oppfølgeren? Det er riktig at det ikke svarte helt til forventningene, og hadde server-problemer i begynnelsen, men det gir ingen grunn til å begynne å sutre. Du er vel av den sorten som mente at telenor burde gi ut galaxy tabs (noe de endte med å gjøre) under 1-kroners tabben sin? 2 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er selvsagt skuffende, men feil kan skje, ikke noe å grine over.Det er som om folk leiter etter unnskyldninger for å bli sur og grinete. 3 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) _-_ Endret 26. juni 2013 av Pinng Lenke til kommentar
igxx Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fikk nok den -.- ble såå skuffet når de senere på kvelden fortalte at det var en feil -.- Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg er skuffet ettersom jeg ikke fikk mail, og ikke fikk muligheten til bli skuffet etterpå. Fuck EA, altså. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå