Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus G74SX vil ikke på

Anbefalte innlegg

I går bestemte jeg meg for å åpne PCen og fjerne alt støvet i viftene og filtrene. Det gikk greit, men jeg glemte å sette på plass 4-5 teiper, og en skrue. Den skrua var det forøvrig bare en av. Jeg prøvde å skru på PCen, men den ville ikke på. Jeg ble litt nervøs, men tenkte at batteriet var flatt. Jeg tok ut batteriet, plugget i laderen og da skrudde den seg på! Det var bare et par ting som ikke fungerte. Lyset i power-knappen lyste ikke, og selvom jeg var tilkoblet trådløst internet, viste Windows en stor rød x, istedenfor symbolet for trådløst nett. Jeg brydde meg ikke om dette, da PCen ikke ble varm, og jeg kunne spille lol på high på 60 fps, istedenfor low på 40 fps. Da jeg skulle skru den på i dag, ville den ikke på. Jeg prøvde å skru den på med batteriet i, batteriet og laderen i og kun laderen i. Ingenting fungerte. Om jeg har i batteriet og setter i laderen, lyser det et lys som indikerer at batteriet er fulladet. Hva gjorde at den fungerte i går men ikke i dag. Redd for at jeg må åpne den enda en gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...