Syar-2003 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 26 GB lettere Virkelig.....( så mye ..) Hva var dine steg da ? Lenke til kommentar
Venator Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Virkelig.....( så mye ..) Hva var dine steg da ? De samme som Hardware sine. Det eneste jeg ikke gjorde var å deaktivere XPS Tjenester og XPS Leser. Endret 27. juni 2013 av Venator Lenke til kommentar
arvid35 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er ikke helt riktig at du uten videre kan slå av sidevekslingsfil hvis du har over 4GB ram. Battlefield 3 vil gi blåskjerm hvis sidevekslingsfilen blir for liten. Det gjorde ihvertfall det på min spill pc. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er ikke helt riktig at du uten videre kan slå av sidevekslingsfil hvis du har over 4GB ram. Battlefield 3 vil gi blåskjerm hvis sidevekslingsfilen blir for liten. Det gjorde ihvertfall det på min spill pc. Det er sant. Fint at du har et konkret eksempel. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 wow der fikk jeg 10 gig mer plass 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Men hjelper noe av dette på oppstartstiden ? har for øyeblikket 45 sekunders oppstart med Intel 335 SSD på laptop, vil skrelle av flere sekunder 45 sekunder med SSD? :O min bruker 10 jeg bruker Windows 8 da, men 45 sekunder er vell mye selv for Windows 7? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 45 sekunder med SSD? :O min bruker 10 jeg bruker Windows 8 da, men 45 sekunder er vell mye selv for Windows 7? 4 år gammel HP btw måler tiden med Soluto, blir ett helt annet resultat enn med stoppeklokke Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kan også anbefale UnCleaner til oppryding, fjerner bare temp filer og lignende, kan kjøres ved oppstart om ønsket http://joshcellsoftwares.com/products/uncleaner/ Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Forventet en artikkel om WAIK for 8.1 eller noe sånt med å laget eget image med forhåndsvalgte komponenter. Kjedelig artikkel, bra for nybegynnere gjerne men kom igjen. Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Å skru av sidevekslingsfilen helt, er ikke lurt, selv om man har masse RAM (16GB elns), da noen (gjerne noen eldre) programmer krever at sidevekslingsfilen er aktivert. Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men det var et spill jeg skulle spille for en stund siden, som ikke ville starte. Alt jeg fikk var en feilmelding, som ikke sa hva som var feil. Etter litt googling fant jeg ut at spillet krevde sidevekslingsfil. Det krevde ikke noen spesifik minimummengde, kun at den var aktivert. Derfor er det lurt å sette sidevekslingsfilen til, f.eks. 16MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå