Smedsrud Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ny video viser hva du har i vente.Så lekker blir PC-grafikken med Frostbite 3-motoren Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 26. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2013 PC <3 16 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hadde kanskje kommet til å kjøpt BF4 hvis EA/DICE hadde gidd en fuck om eSport og mulighet for modding. J/k det skjer ikke. 7 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ser virkelig flott ut med frostbite 3. Noen med peiling på hvor mye motoren kommer til å kreve av maskina? Er BF4 totalt urealistisk i 4k med nyeste grafikkort i SLI/crossfire i november? Lenke til kommentar
Populært innlegg hopp1a Skrevet 26. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2013 Fant dere ikke noen mindre bilder med sammenlikning av tesselering? 11 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Så null forskjell på den tesseleringen 7 Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fant dere ikke noen mindre bilder med sammenlikning av tesselering? Satt og tenkte på det samme. Klikket meg inn på bildet og forventet super oppløsning, men den gang ei. Ser jo ikke noe forskjell når bildet er så lite. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Jeg trodde tesselerering var fantastisk fordi det tillater sanntids deformasjon? Dette med fjellet (tror jeg) har vært mulig i lang, lang tid uten at det var særlig hokus pokus ved det. edit: blandet med http://udn.epicgames.com/Three/DevelopmentKitGemsRealTimeDeformation.html Endret 26. juni 2013 av Jofred Lenke til kommentar
Populært innlegg BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2013 Den manglar "Fish AI". Dette har det nyaste Call Of Duty spelet. 15 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er ikke så imponert, hadde faktisk håpt noe noe bedre med Frostbite 3, får liksom ikke noe wow-følelse når jeg ser dette. 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå jeg så jeg forskjell med tesseleringen: Er mere humper og ujevnheter her og der. Men det så ikke mer realistisk ut. Finnes jo fjell som ser rimelige flate og strake. Lenke til kommentar
TheWinrar Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hadde kanskje kommet til å kjøpt BF4 hvis EA/DICE hadde gidd en fuck om eSport og mulighet for modding.J/k det skjer ikke. Hvis du hadde fulgt med så har DICE sagt at e-sport har de tatt på alvor denne gangen. Dermed commander mode og spectator mode. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg trodde tesselerering var fantastisk fordi det tillater sanntids deformasjon?Dette med fjellet (tror jeg) har vært mulig i lang, lang tid uten at det var særlig hokus pokus ved det. Tesselering har vært mulig, men med DirectX 11 støttes det av shaderpipeline, som gjør det praktisk anvendelig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Den manglar "Fish AI". Dette har det nyaste Call Of Duty spelet. For ikke å snakke om mocap dog.. Fra spøk til alvor. Ser pent ut, jeg venter fremdeles til launch og ser hvordan "levelution" faktisk implementeres ingame. De lovet gull og grønne skoger i forkant av BF3 og... 1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Frostbite 3 har IKKE vært under utvikling siden 2006. Frostbite har vært under utvikling siden 2006 (Det han sier i videoen) og er nå i versjon 3. Og si det første indikerer en form for PR sensasjons hyping om at de har jobbet ekstra lenge med noe, parallelt med tidligere versjoner, som først er ferdig nå. Det er ikke tilfellet. AKIRA 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Så en PC med x antall ganger kraftigere HW enn konsollene kan få spill som ser bedre ut enn en konsollene? Nå har jeg hørt det og. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Og selvfølgelig lens flare.... Mine billigste briller gir meg ikke den effekten når jeg ser mot solen.. Ta hintet Dice. 4 Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Håper de optimaliserer spillet veldig bra, siden konsollene skal ha PC specs! Battlefield 3 var jo ganske bra optimalisert, men dropper til 50fps noen baner, ikkje alltid like gøy Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 "Glem Xbox One og PS 4, det er fortsatt PC-en som er kongen på haugen" Hva mener du med denne uttalelsen egentlig? Lurer bare litt på hvor du tar denne konklusjonen ut av? Eller er det bare Smedsrud's egen oppfatning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå