Anonyyym Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har UTROLIG lyst på en oculus rift, klarer nesten ikke å vente. Noen her som vet om det er verd å kjøpe en developer, eller vente til consumer versjonen kommer ut? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Dev kit er som sagt, development kit og er ment for utviklere. Jeg ville ventet på consumer versjonen, da det blir den ferdige og beste versjonen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Får min på mandag!! Spennende! Lenke til kommentar
1969 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Oppløsningen var litt verre en jeg trodde, men likevel gir det en helt annen opplevelse i spill. Det er noe man ikke skjønner før man har prøvd det. Ser fram til den dagen da dem har en mye bedre oppløsning, da blir det et må ha kjøp. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det var episk å se min 3 år gamle jente prøve ut rift og rollercoasterdemoen m.m. Hende uti lufta for å ta på ting, forsiktig lirke foten fremover mens hun spør om det går bra å stå der hun levde seg noe sinnsykt inn i det. Lenke til kommentar
mafen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tror dere prisen vil gå ned? Lenke til kommentar
LifePuzzler Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 håper virkelig prisen går ned eller billigere frakt... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har UTROLIG lyst på en oculus rift, klarer nesten ikke å vente. Noen her som vet om det er verd å kjøpe en developer, eller vente til consumer versjonen kommer ut? Developer kit: 1280×800 (640×800 per eye), Consumer version: ≥1920×1080. Ville ventet på consumer versjonen som har mye bedre oppløsning. 2 Lenke til kommentar
LifePuzzler Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 noen som har kjøpt oculus rift? hva kostet den med frakt?!? Lenke til kommentar
Anonyyym Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Litt seint å komme med, men jeg har den og har hatt den siden sensommeren ifjor. Den er fantastisk til å begynne med, men blir liggende på hylla etterhvert. I senere tid har den blitt brukt til å vise andre den. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er det vits å kjøpe det nå, eller er det bedre å vente på forbrukerversjonen? Jeg lurer på når forbrukerversjonen kommer ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er det vits å kjøpe det nå, eller er det bedre å vente på forbrukerversjonen? Jeg lurer på når forbrukerversjonen kommer ut. Den er forventet å komme i slutten 2014 eller tidligst 2015, men ingenting er bekreftet. Det er selvsagt best å vente da den versjonen kommer til å være milevis bedre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er det vits å kjøpe det nå, eller er det bedre å vente på forbrukerversjonen? Jeg lurer på når forbrukerversjonen kommer ut. Den er forventet å komme i slutten 2014 eller tidligst 2015, men ingenting er bekreftet. Det er selvsagt best å vente da den versjonen kommer til å være milevis bedre. Ok, takk for ditt svar. Jeg gidder nok ikke å vente et helt år, da kjøper jeg heller devkit nå og den nye når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå