Astrid E. Saltveit Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg har vært borte fra dette forumet et periode og ser at temadagen later til å ha endret seg noe - bl.a. ser jeg at man nå tydeligvis har anledning til å bidra med mer enn ett bilde pr.temadag. Hvor kan man finne mer info om rammene for temadagen? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei. Det stemmer at bilder som lastes opp til temadagen eller andre aktiviteter ikke lenger går ut over bildegrensen på ett bilde per dag Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hei. Det stemmer at bilder som lastes opp til temadagen eller andre aktiviteter ikke lenger går ut over bildegrensen på ett bilde per dag Takker for svaret! Og man kan tydeligvis levere mer enn ett bilde til samme temadag også, dvs. til aktiviteten Temadag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det ser ut til at det går an å levere inn flere enn ett bilde til temadagen; men om det er en bug eller at det skal være slik, er jeg usikker på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er vel kanskje meningen at det skal være mulig kun å laste et bilde på Temadag-aktiviteten, men at en f. eks. kan laste inn et bilde også i "vanlig" BK samme dag. Kfr. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1362077&view=findpost&p=20668716 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har ikke fulgt med på temadagen på lenge, men i alle fall ser jeg at sist var det tre stykker som leverte 2-3 bilder hver til temadagen. Kanskje var dette et unntak og tilfeldig at det var tre stykker samtidig? Kan vel være både og med en slik praksis - det kan fort føre til at temadagen kan bli litt utvannet, samtidig som det kanskje kan stimulere til økt aktivitet…? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei. Nå skal det ikke være mulig å laste opp flere ganger til samme aktivitet lenger. 2 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hei. Nå skal det ikke være mulig å laste opp flere ganger til samme aktivitet lenger. Støtter den - det var raskt levert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg