Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min er for hardhendt på klitoris, det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Sexpartneren min er ALTFOR hardhendt når det kommer til fingring/slikking.

Jeg regelrett ligger der og skriker i smerte, mens han tror jeg nyter.

Jeg torde ikke å si noe i begynnelsen, og får nå svi for det i ettertid!

Hva kan jeg si/gjøre neste gang, slik at han ikke skal slikke og ta meg så innmarri hardt på klitten? Den blir overfølsom under sex, hardhendt slikking hjelper ikke mye på... Det er direkte smertefullt :/

Noen forslag? Anonym poster: 41fb03342b8a8938f266b2cc30307e28

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, forstår at jeg må fortelle det til ham, men jeg er redd det ødelegger lysten hans litt og sexen blir ikke så bra? Ikke så moro for han å høre, jeg burde si det på en veldig forsiktig måte? Kan klitten bli skadet om den blir stimulert for hardt? Anonym poster: 41fb03342b8a8938f266b2cc30307e28

Lenke til kommentar

Ja, forstår at jeg må fortelle det til ham, men jeg er redd det ødelegger lysten hans litt og sexen blir ikke så bra? Ikke så moro for han å høre, jeg burde si det på en veldig forsiktig måte? Kan klitten bli skadet om den blir stimulert for hardt? Anonym poster: 41fb03342b8a8938f266b2cc30307e28

Igjen, tenk sånn her. Er det bedre at du går å har det vondt når han gjør det? Eller er det bedre å si fra og kanskje alt løser seg? Sannsynligheten er vel størst for det?

Er han relativt oppegående burde han jo kunne klare å dra ned tempo litt om kjæresten ber han om det. Si det når det passer sånn, noe du føler på selv.

Siste er jeg usikker på, der er du kanskje litt på feil forum. Men om noe gjør vondt er det vel tegn på at det ikke er sånn kjempebra hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg sammen og si i fra! Du er redd for at sexen kanskje ikke blir like god om du sier noe og han blir såret? Er sexen i det hele tatt god hvis du under deler av den skriker av smerte?

Selv får jeg kommentarer rett som det er i det hun er mer følsom enn jeg forstår, og det synes jeg kun er positivt.

-Deluze

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det har ikke slått deg å fortelle han om det?

women-logic.jpg

Jeg tviler på at lysten hans vil bli noe mindre. Hvis det er tilfelle, så er jeg uansett sterkt tilbøyelig til å tro at du er ei jente og vil derfor ha null problem med å finne en ny sexpartner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at lysten hans vil bli noe mindre. Hvis det er tilfelle, så er jeg uansett sterkt tilbøyelig til å tro at du er ei jente og vil derfor ha null problem med å finne en ny sexpartner.

Ja, for det var ingen ting i post #1 som bortimot overbeviste deg om at hun er jente? :hmm:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette faller i samme kategori som de jentene som faker orgasme samtidig som de klager på gutten bak ryggen hans om at han ikke er god nok i senga. Om vi tror vi oppnår det vi "skal" så endrer vi selvfølgelig ikke på noe. Bruk munnen din, jente! (For å fortelle om problemet, ikke det dere andre tenkte. Jeg veit nok hva dere tenkte, skitne griser!)

Endret av L4r5
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ja, for det var ingen ting i post #1 som bortimot overbeviste deg om at hun er jente? :hmm:

At hun(?) har klitt/klitoris, en mann/gutt som kjæreste og ikke sier hva hun(?) tenker, gjør det veldig sannsynlig at hun(?) er ei jente. Så jeg er vel bortimot overbevist, ja.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dette faller i samme kategori som de jentene som faker orgasme samtidig som de klager på gutten bak ryggen hans om at han ikke er god nok i senga. Om vi tror vi oppnår det vi "skal" så endrer vi selvfølgelig ikke på noe. Bruk munnen din, jente! (For å fortelle om problemet, ikke det dere andre tenkte. Jeg veit nok hva dere tenkte, skitne griser!)

You got me!

37571381.jpg

Lenke til kommentar

Kommunikasjon. Du må jo bare si det til han? Ellers blir det jo aldri bedre? Konsekvenstenking.

Kommunikasjon = superviktig.

Slenger meg på denne!!

Merkelig hvor lett vi mennesker har for heller å fortelle hva vi ikke vil at partneren skal gjøre enn å fortelle partneren hva de skal gjøre!!

Fortell ham dette rett ut, det er bare å si det. Si at: "Du, i det siste har jeg fått litt vondt når du har vært litt hardhendt ved slikking av klitorisen, kan du ta det litt penere!". Ikke bli forundret om typen din faktisk spørr deg om det eller det er ok for deg...

KOMMUNIKASJON er det viktigste i sengen skjønner du, da har begge/alle det allright :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...