lupiskupirupi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hei. Jeg er en jente som snart fyller 16 år, og jeg lurer på en ting. Kan man fjerne føflekker i ansiktet selv om man ikke har sykdom i de? Jeg er utrolig ufornøyd med at jeg har mange i pannen, jeg føler meg veldig uattraktiv, og skjuler panna med pannelugg. Det har vært sånn siden jeg var 10 år gammel, og hver gang jeg tar opp panneluggen begynner folk å le. Jeg har så lyst til å sette opp håret mitt. Så er det noen som vet om man kan bli kvitt dem fra pannen for selvtilliten sin skyld, og hvor? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) hvis du bor i Oslo ta kontakt med volvat så ordner det, dette er ikke noe du skal trenge plages med.. Mindre, opphevede føflekker, spesielt i ansiktet, kan ofte fjernes med en enkel "shave"-metode i hudens overflate med godt kosmetisk resultat. Ellers anbefaler vi normalt ikke å fjerne føflekker utelukkende av kosmetiske grunner på grunn av risiko for arrdannelse. Endret 25. juni 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
lupiskupirupi Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 hvis du bor i Oslo ta kontakt med volvat så ordner det, dette er ikke noe du skal trenge plages med.. Mindre, opphevede føflekker, spesielt i ansiktet, kan ofte fjernes med en enkel "shave"-metode i hudens overflate med godt kosmetisk resultat. Ellers anbefaler vi normalt ikke å fjerne føflekker utelukkende av kosmetiske grunner på grunn av risiko for arrdannelse. Dessverre bor jeg i finnmark, men tror du kanskje de har en enkel '' shave'' metode rundt her i nord-norge? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dessverre bor jeg i finnmark, men tror du kanskje de har en enkel '' shave'' metode rundt her i nord-norge? har nok det, søk opp en lokal hudlege så ta det derifra, lykke til.. Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fastlegen din kan fjerne føflekker ville begynt med å ta kontakt med han/henne Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fastlegen din kan fjerne føflekker ville begynt med å ta kontakt med han/henne Hvis man vil ha stygge arr så ja bedre med proffe som har som jobb å fjerne slikt.. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fastlegen fjerner ikke føflekker i ansiktet. Er det av kosmetiske grunner må det gjøres av private og det vil gjerne koste noen tusenlapper. Som nevnt er det ingen garanti for at det ikke blir arr, selv om det gjøres med veldig fine sting. Anonym poster: 16a0ca0766a46a8293389b95fbff833a Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fastlegen min har no fjernet en i ansiktet å den synes ikke den dag i dag Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 fastlegen min fjærnet en føflekk i armhulen som aldri syntes, men den irriterte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå