ubersloth Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Så jeg klarte å trykke litt for hardt på startknappen og den ble most...(Se vedlegg) Så jeg dytta litt på den for å få den i "off" posisjon (den var konstant på) og bytta om restart knappen til power. Så når jeg starta pcn på nytt klarte ikke lenger pcen å registrere skjermkortene (2x GTX 470). Jeg aner ikke hvorfor så lurte på om noen forstår eller har forslag om hva som kan ha skjedd... (Jeg fikk en til å starte også før jeg åpne opp kabinettet og den registrerte heller ikke da skjermkorten, så jeg ødela ingenting når jeg bytta om restart til power så det er sagt) I tilfelle jeg må feilsøke litt; noen som har noen måte å sjekke om det fortsatt er liv skjermkortene? (teste dem, siden pcn ikke klarer å fange dem opp) Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er vel ikke mulig startknappen må være på for at det skal fønke? Har ikke peiling, bare gjetter siden du har skrudd den av, og den vanligvis var på når den fungerte. Lenke til kommentar
code Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har du skjermkort i Motherboard? prøvd med et skjermkort? Skal ikke være noe problem med å bytte power knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå