Jostein K. Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Hei! Hadde en "blogg" (i mangel på et bedre ord) med en del bilder på, som jeg slettet for noen år siden. Klarer ikke å gjenopprette den, men klarte å finne den igjen med http://archive.org/web/web.php, men jeg klarer ikke å se bildene. Kan kun se URLen til bildene. Skulle gjerne klart å laste ned disse bildene, da jeg ikke aner hvor PCen jeg hadde på barneskolen har blitt av. Er det noen mulighet for å se/laste ned disse bildene, eller er det en lost case? e: aner for så vidt ikke om dette er rett kategori, burde kanskje puttet den i foto og video, flytt gjerne. Endret 25. juni 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Tror vel ikke det er så mye håp da, ikke mange andre steder som arkiverer sider som de gjør, og har ikke de spart på bildene, så er det ingen andre som har spart på bildene. Kanskje håpe at noen du kjenner har lastet ned og spart på bildene? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Antar at jeg ikke kan finne bildene da de er lastet opp direkte til nettsiden. Burde bare lastet de opp til flickr eller lignende side og linket videre derfra, men det tenkte jeg jo ikke på da jeg var 13... kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå