larsoy Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 har et lite problem. Jeg har et MSI KT400 Ultra hovedkort med integrert lydkort. Men plutselig er lyden borte, etter at jeg oppdaterte BIOS. Noen ideer hva det kan være? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kan være at det integrerte lydkortet er disablet i BIOS. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvilket OS bruker du? Jeg vet at Win98 ikke alltid støtter intergrert lyd. Hadde samme problemet på søsters PC, oppgraderte til XP, og problemet var borte. Lenke til kommentar
larsoy Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 bruker winxp, skal prøve å se i BIOS... Lenke til kommentar
larsoy Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 finner ingenting i BIOS som tilsier at det er disabled. Virker jo litt rart hvis det skal være det, så lenge det er BIOS som er tilpasset det hovedkortet. :-? Lenke til kommentar
larsoy Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 finner ingenting i BIOS som tilsier at det er disabled. Virker jo litt rart hvis det skal være det, så lenge det er BIOS som er tilpasset det hovedkortet. :-? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Prøvd å legge inn driverne for lydkortet på nytt? Evt. oppdatere driverne? Du kan jo prøver denne driveren for lydkortet. Er det ikke VIA VT8235 - 5.1 surround du har integrert? Lenke til kommentar
larsoy Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Fikk ordnet det. Gjenopprettet maskinen til et tidligere tidspunkt. Må bare installere en del programmer som forsvant, men det går fort. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå