Lykketrolling Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er helt i starten, der jeg sinker meg rundt med gassmaske i et huset og har tatt meg av to infected. Men hva gjør jeg nå? Har lett ganske lenge, men klarer ikke å finne ut hvor jeg skal dra eller hva jeg skal gjøre? Er faktisk nær ved å gi opp, til tross for den sinnssykt bra introen. ;( Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Gå opp trappa og hopp ut hullet i veggen. :] Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Gå opp trappa og hopp ut hullet i veggen. :] Husker ikke dette helt tydelig selv. Men ja, som Potethode sier, der er bare å finne ett hull i veggen du må gå gjennom. Skal ikke være så vanskelig å se, du må huke deg ned for å gå gjennom (runding). Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Takk. Hullet i veggen var lett å finne, men så ikke noe trapp. Men på den annen side ante jeg ikke hva jeg skulle se etter. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Et lite tips når man står helt dønn fast i spill er å sjekke playthroughs/walktroughs. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Nja, playthroughs har en tendens til å spoile litt for mye. Spør man på et forum får man vite akkurat det man vil vite, verken mer eller mindre. Fantastisk spill, for øvrig. Har kommet et godt stykke ut i spillet, men sliter litt. Har veldig lite ammo, veldig få health packs og bare tre shivs. Hoppet ned i det jeg trodde var et lite område med en fiende, men det viste seg å være en del større en jeg trodde. Det er mange flere fiender enn jeg trodde der, og ingen synlig måte å komme seg tilbake på. Selvsagt ble det autolagret der også, på toppen av det hele. Ooops... Men klarer vel å finne en vei ut. Hadde en lignende situasjon tidligere, der jeg måtte snike rundt en god del for å ta ut vakter. Å kjøre rett på gikk heller dårlig. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Husker den gangen jeg ga opp final fantasy 7, kom meg til Acient City (når Aeris dør) men var ikke klar over at jeg skulle "sove" for å komme meg videre, hadde vel en pause på 4-5 måneder. Dette var i 1998 og playthroughs/walktroughs svømte ikke akkuat over på nettet, var såvidt vi hadde tilgang til internett. Endret 28. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå