Ringpower Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hei. Jeg en skal installere en Ubuntu server på en poweredge 2950. Har 4 disker hvorav 2 og 2 skal speile hverandre. Det skal også installeres cpanel. Er det noen her inne som føler at de kan dette så er jeg veldig glad for hjelp. Kan nemlig ikke dette selv har jeg funnet ut etter å ha gjort endel forsøk. Jeg forventer ikke at noen skal gjøre det gratis, så vi blir nok enige om noe. Føler du at det er noe du kan klare, ta kontakt med meg ;-) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvor stopper det opp? Hvor langt har du kommet? Hvilken versjon installerer du? Lenke til kommentar
Ringpower Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hvor stopper det opp? Hvor langt har du kommet? Hvilken versjon installerer du? Hei og takk for svar :-) Jeg skal installere ubuntu-12.04.2-server-amd64. Har ikke kommet lenger enn å montere i disker (4 stk), lagt ubuntu-12.04.2-server-amd64 over på minnepenn. Så egentlig så gjennstår alt som skal gjøres. Fra å sette opp diskene til å installere cpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå