Cuneax Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har inngått avtale med distributøren Cinedigm.Netflix får 20 000 nye filmer og serier Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Nå har jo ikke jeg noe peiling på hvilke filmer og serier Cinedigm sitter på, men håper for all del at ikke 99% av filmene og seriene bare er dritt. Akkurat nå er det utrolig mange B-filmer og gamle filmer på Netflix. Hva med å bytte ut 20-30 dårlige filmer som så og si absolutt ingen ser på til en god HD film som flere millioner vil se? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt. Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix Endret 25. juni 2013 av blablabling 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Men dette får vi selvfølgelig ikke nytte av her i Norge? Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt. Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix Joda, men nå kommer det vel internasjonalt etterhvert. Nøkkelordet er vel etterhvert, og hvem vil vel egentlig vente på de tv-seriene/filmene de har lyst til å se? Litt kjipærn. Endret 26. juni 2013 av Bakken91 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Edit; Jeg skrev bare noe tull her, bedre å slette det Tullet ikke med den første kommentaren da. Endret 25. juni 2013 av blablabling Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Så lenge Netflix gir beng i om jeg har norsk eller amerikansk konto når jeg logger på de amerikanske sidene, så gir jeg beng i om de kommer på amerikansk eller norsk netflix. Hadde imidlertid vært interessant å sett hvor stor prosentandel av norske netflixbrukere som tilsynelatende bor eller ferierer i USA året rundt... 4 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Så lenge Netflix gir beng i om jeg har norsk eller amerikansk konto når jeg logger på de amerikanske sidene, så gir jeg beng i om de kommer på amerikansk eller norsk netflix. Hadde imidlertid vært interessant å sett hvor stor prosentandel av norske netflixbrukere som tilsynelatende bor eller ferierer i USA året rundt... Enig! Så lett som det er å benytte seg av det amerikanske innholdet kan man jo undre seg litt om Netflix bevisst velger å se bort når vi benytter oss av muligheten, noe som jo er topp for oss her på berget! Men får uansett håpe at det en gang i fremtiden, helst innen de neste 10 årene, vil være mer velvilje i filmbransjen til å forkaste de tåpelige regionale avtalene og sperrene som bare lager problemer for dem selv, men har mine tvil... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt.Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix Joda, men nå kommer det vel internasjonalt etterhvert. Nøkkelordet er vel etterhvert, og hvem vil vel egentlig vente på de tv-seriene/filmene de har lyst til å se? Litt kjipærn. Tunlr! http://tunlr.net/ Last ned et program, gå inn i innstillinger i programmet, og velg nettverkskort, done! Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dere oppfordrer til å lure systemet og omgå rettighetslover og avtaler. Da er det vel helt på sin plass at noen poster noe om hvordan man kommer seg "rundt" sperren på HW ekstra. Fyyyyyyy Lenke til kommentar
Tyrian74 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Igjen.. hva med å legge ut nyheter som er RELEVANT for oss som faktisk bor i norge? Driver vel i alle som bor i USA! Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er jo nokså sinnsykt. Elsker Netflix. Glad jeg skaffet meg abonnement hos dem ved aller første anledning. Angrer ikke et sekund på de penga Lenke til kommentar
Zyb Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Høhø, dette gjør bare VPN-investeringen min enda bedre. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Men dette får vi selvfølgelig ikke nytte av her i Norge? Bruk Mediahint så får du tilgang til amerikans netflix i Norge. https://mediahint.com/ 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Bruk Mediahint så får du tilgang til amerikans netflix i Norge. https://mediahint.com/ Oi! Se der ja! Dette har jeg faktisk vært på let etter!Tusen takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå har jo ikke jeg noe peiling på hvilke filmer og serier Cinedigm sitter på, men håper for all del at ikke 99% av filmene og seriene bare er dritt. Akkurat nå er det utrolig mange B-filmer og gamle filmer på Netflix. Hva med å bytte ut 20-30 dårlige filmer som så og si absolutt ingen ser på til en god HD film som flere millioner vil se? Jeg vet ikke det, jeg bruker Netflix hovedsakelig til å se de gamle filmene jeg hadde på VHS, bryr meg ikke så mye om det nye materialet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 hva med å slenge ut en liste over disse 20000 filmene/seriene? 2 Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg vet ikke det, jeg bruker Netflix hovedsakelig til å se de gamle filmene jeg hadde på VHS, bryr meg ikke så mye om det nye materialet. Det er vel litt smak og behag:) Men tror nok du er blant mindretallet Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Problemet med Netflix er ar de har alt for mange TV- serier med bare de første sesongene og ikke komplette serier. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hyggelig å høre. Men hvorfor driver dere å gir gratis reklame til Netflix? Har de fortjent det? La nå bransjen få slite litt for å hente kunder da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå