hean Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Skal veldig snart begynne å fakturere og har hatt en del grunnleggende opplæring i det man kalle økonomi. Når jeg nå skal sette meg ned å finne ut av fakkturering så har jeg en del spørsmål som kanskje for noe virker som ett ikke-problem. Har bestemt meg for å prøve gratisprogrammet WinVask og lurer egentlig litt på hva ett slikt program gjør og hvordan det fungerer også mot en betalingsterminal med kassefunksjon. Har spørsmpl til følgende scenarier: 1. Kunde kjøper en vare/tjeneste og betaler med kort og får kvittering direkte fra terminalen, både for varen og for kortbelastningen. Har jeg da alt jeg trenger av bilag i denne terminalen og trenger da ikke bruke fakturaprogrammet? 2. Kunde kjøper en vare/tjeneste og velger betalingsutsettelse med Cresco. Skal jeg føre dette inn i kassefunksjonen (fungerer uten at kunden betaler med kort) på terminalen eller skal det faktureres? 3. Hvordan få ut bilag fra fakturaprogrammet, regner egentlig med dette bare skjer automatisk. 4. Finnes det øvingsfunksjoner på slike program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå