secondarykid Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har en del komprimerte filer (.zip, .rar o.l.) som jeg ikke vet/ husker passordet på som ligger på flere harddisker som jeg vil se hva de inneholder. Har prøvd enkelte program, men har ikke forstått mye av de, så lurer på om noen har tips til programmer som er enkle å bruke på amatørnivå. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har en del komprimerte filer (.zip, .rar o.l.) som jeg ikke vet/ husker passordet på som ligger på flere harddisker som jeg vil se hva de inneholder. Har prøvd enkelte program, men har ikke forstått mye av de, så lurer på om noen har tips til programmer som er enkle å bruke på amatørnivå. Google filnavnet... Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Google filnavnet... Gjort det, men flere av filene er datert flere år tilbake og eksisterer ikke lengre. Kikker derfor etter program som er enkle å bruke. Noen tips? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 For en del år siden brukte jeg rarcracker. Funket ganske fint hvis du hadde ordliste, men fant senere ut at versjonen jeg hadde hadde et virus. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Høres greit ut, men som navnet antyder gjelder det bare for .rar-filer. Mange komprimerte filer er laget bl.a. som .zip-filer. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Fant en som fungerer selv: http://www.youtube.com/watch?v=rpRBpRCqRRo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå