enden Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sliter litt med tilgangen til serveren min. Delte to nye mapper i går, men får ikke tilgang fra de andre maskinene mine. Kommer fint inn på en annen delt mappe som har vært delt lenge. Husker ikke hva jeg gjorde anderledes den gangen... PS; de nye delte mappene ligger på en annen hdd Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 OS? Utstyr du bruker? oppsett? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 hmm, litt tidlig på morgenen kanskje... Server: w2k Andre maskiner: xp pro. Alle maskiner koblet til samme switch, med unntak av laptop som er koblet til trådløs router som igjen er koblet til switchen. Denne routeren står som dhcp-server Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 hehe, fant det ut. Glemte å legge til Everyone som bruker, og gi denne alle rettigheter... Litt skuffet over at jeg ikke fikk noen forslag til hjelp her... egentlig ganske mange som burde kunne dette :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå