Naetaru2 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Heisann! Jeg så meg nødt til å flytte tidligere enn skolestart for å sikre meg tak over hodet, noe som betyr at økonomien ikke er på topp ettersom jeg ikke har skaffet meg jobb og studielånet kommer jo ikke før i August. Har jeg rett til noen form for stønad fra Nav? I så fall, hva har jeg rett til, hvordan skal jeg legge frem "problemstillingen" og hva skal jeg ta med av dokumentasjon? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Du har rett til livsopphold så det er mulig du får støtte til skolen begynner og stipendet kommer. Eneste måten å finne det ut på er å stikke innom å spørre. Lenke til kommentar
Naetaru2 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Du har rett til livsopphold så det er mulig du får støtte til skolen begynner og stipendet kommer. Eneste måten å finne det ut på er å stikke innom å spørre. Tusen takk Da stikker jeg innom NAV i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå