Sjøbanan Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Etter at du har fått ditt retur nummer (RMA nummer) fra ASUS kundeservice, kan du sende din defekte Datamaskin til ASUS autoriserte verksted for reparasjon. Jeg sliter med og finne noe autorisert verksted? Er det en side med oversikt jeg ikke finner? Ps har googlet. Kan si jeg er i Rogaland eller Telemark om dette hjelper.. men en oversikt hadde vert fint:) Mvh Stian Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Etter at du har fått ditt retur nummer (RMA nummer) fra ASUS kundeservice, kan du sende din defekte Datamaskin til ASUS autoriserte verksted for reparasjon. Jeg sliter med og finne noe autorisert verksted? Er det en side med oversikt jeg ikke finner? Ps har googlet. Kan si jeg er i Rogaland eller Telemark om dette hjelper.. men en oversikt hadde vert fint:) Mvh Stian Kan prøve deg her: ASUS Nordic Call Center: Telefon 23 16 26 82 Åpningstider: 9:00 - 17:00 (Mandag - Fredag) De kan nok geleide deg i riktig retning...tror jeg Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Takk for svar! Skal gjøre det Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 infocare.no reparerer Asus. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Den ble sendt til infocear.. det tok en uke fra jeg sendte den til jeg fikk den tilbake reparert med bedre skjermkort thumbs up for infocear og rog asus:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå