Gå til innhold

[Løst] Hvordan leverer Amazon?

Anbefalte innlegg

Hei, har bare et raskt spørsmål å komme med. De fleste gangene jeg har bestilt ting fra utlandet har det blitt personlig levert til meg hjemme. Det har seg nå slik at jeg planlegger å bestille en bok fra amazon og lurer på hvordan det er de leverer, går de gjennom posten, får jeg det i postkassen eller personlig levert? Jeg jobber nemlig mye nå i sommerferiene og er derfor ikke hjemme til å ta den imot personlig :)

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er man ikke hjemme, får man jo bare en hentelapp i postkassen... Pakken hentes da på ditt lokale postkontor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvordan man vil ha pakken levert er jo noe man selv bestiller i netbutikken. Vil man ha pakken raskt og levert på døren, må man jo også betale for det. Billigste alternativ er typisk bare en pakke i postkassen. Er den for stor, må den hentes på postkontoret, men ute i distriktene hvor det er langt mellom postkontorene, kan postbudet levere pakker på døren(jeg får i alle fall det). Velger man dyrere alternativer som DHL/UPS blir det jo selvsagt annerledes.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Det er da veldig mange utenlandske nettbutikker som rutinemessig sender med andre (som ikke nødvendigvis er dyrere) alternativer som DHL, UPS, Fedex og andre, og det er slett ikke sikkert det vanlige postvesenet overhodet er blant valgalternativene...

Bøker fra Amazon kommer vel imidlertid vanligvis rett i postkassa uten hentelapp/kvittering; men det er sikkert også litt avhengig av størrelse og verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...