sedsberg Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Bortsett fra at folk som ikke kan kjøre manuelt vil slite litt? Ser på en del forum at mange anbefaler å fjerne "clutch delay valve". Enkel operasjon som jeg tenkte jeg kunne ta når jeg alikevel skal bytte bremsevæske og da må lufte clutchen alikevel. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ikke i teorien nei. Ventilen er der for å flytte større deler av stresset over på clutchen (slitedel) istedenfor girkasse. De fleste klarer seg klokkerent uten Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fjerna på min e39, og clutchen ble mye mer presis og lettere og ha med å gjøre. Anbefales helt klart å fjerne. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Var litt småskeptisk men valgte å fjerne den mens jeg alikevel var under der for å lufte clutchen etter bremsevæskebytte. Skjønner godt at folk fjerner den nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hva synes du om det da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Presisjonen ble av en helt annen verden. Hvis jeg gir gass og slipper clutchen fort ut til slurepunktet for å komme fort i gang så treffer jeg umiddelbart i stedet for å se ut som en tulling som ikke kan kjøre manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå