Murph[Y] Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Er det noen som har noen erfaringer med å modde et radeon 9500, til et 9700 evt 9800 (hørt at 9800 kan være mulig også...) Jeg har prøvd dette trikset, og alt ser ut til å være helt greit. Fikk 12500 i 3DMark 2001SE og god stemning . Men en det er et problem. I noen spill får jeg små "firkanter" over hele skjermen. Er dette noe jeg kan gjøre noe med, eller er det bare å legge inn de gamle driverne igjen. Noen som har prøvd 9500@9800? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 skru ned klokkehastigheten litt. hvis du får firkanter. det kalles artifacts! Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sitat skru ned klokkehastigheten litt.hvis du får firkanter. det kalles artifacts! Tror ikke dette stemmer helt. Hvis du får disse firkantene så er det noe som kalles "checkerboard". Dette er pga. at soft modden enabler de 4 pipelinene som er enablet på pro-kortene. På noen kort kan man være heldig med disse, på andre kort er det en defekt på en eller flere av disse som gir denne effekten. Urk for en forklaring, søk på forumet etter dette du..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå