Ovidia2 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Summernight Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Utpåtur Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dette likte jeg godt! Deilige farger og nydelig bokeh-effekt! 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Lekkert. Nydelige farger, lys og skygger. Innbydende 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Rødt er en sterk farge som tiltrekker seg oppmerksomhet. Det vises tydelig i dette bildet. Plasseringen av de ulike objektene gjør også bildet dynamisk. Syns likevel det er en del forstyrrende elementer som vasen i midten og lyset(?) til venstre. Noe stressende bokeh. Selv ville jeg nok trukket jordbærene litt lenger inn, men det blir vel en smakssak. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 En interessant vurdering, eriknor. Med unntak av den noe stressende boke-en, så er jeg uenig. Lyset og vasen er med på skape stemningen synes jeg. Og jeg liker at jordbærne er såpass ute mot kanten; jeg selv hadde muligens kuttet enda litt mer. Men, det, er som du sier, en smakssak. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Hjertelig takk for alle kommentarene fra dere:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg