Gå til innhold

Stortest: GeForce GTX 760

Anbefalte innlegg

Men hvis man bare har ett 670 fra før. Hva vil lønne seg? Selge 670 kortet for 2000 spenn og kjøpte 2x 760, eller bare investere i et ekstra brukt 670 (eller et på tilbud) for 2000 kr?

Totalprisen blir jo den samme, men testresultatene her sier jo desverre ingenting om ytelsen til 670 vs. 760.

å kjøpe et 670 til vil være best. 760 er hakket høyere klokket, men 670 har flere tmuer og shader enheter så 670 vil være haddet foran, i hvertfall hvis man lett overklokker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle hatt et nytt skjermkort.. men er 760 bedre feks 680?

Mener å ha hørt at 680 var verdens raskeste inntil 690 kom?

Et år gammelt nytt :p

Som sagt tidligere: 760 ligger midt imellom 660 Ti og 670 ifølge de fleste testsider, de eneste som ikke får de resultatene er HW.no

Lenke til kommentar
Skulle hatt et nytt skjermkort.. men er 760 bedre feks 680?Mener å ha hørt at 680 var verdens raskeste inntil 690 kom?
Et år gammelt nytt :pSom sagt tidligere: 760 ligger midt imellom 660 Ti og 670 ifølge de fleste testsider, de eneste som ikke får de resultatene er HW.no

Kan nok være gammelt nytt ja :p

Men går nok for 680.. Uansett, en stooooooor forbedring fra mitt (stein)gamle Hd 5770 :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter med to 560TI i SLI og vurder et nytt skjermkort, men ut i fra disse testene så ser det ut til at det være meningsløst å bare kjøpe et av disse kortene da ytelsen vil være på høyden med det jeg har nå.

Men da vil det vel kanskje være like greit å kjøpe et enkelt 780 eller er jeg helt på bærtur i mine antagelser ?

Lenke til kommentar

hmm. værre enn jeg trodde dette :p

er denne ok til gaming (som jeg forøvrig bruker pcen til) http://www.komplett....aspx?sku=781952

Skal bare ha et kort jeg ikke trenger å bytte ut på en stund :)

Selvfølgelig er det OK til gaming, det er helt nytt og koster 3000 kr :p

Fremtidssikring i PC-verden er å ha penger på konto for å kunne oppgradere når du trenger det. Skjermkort er jo også lett å bytte ut, så målet må heller være å gjøre et best mulig kjøp.

Lenke til kommentar

Ser att 760 slår ganska hårt ned på HD7850 som man kan säga var bang for the buck kortet fram till nu egentligen.

Drivare till spel fungerar fint med AMD, men till HTPC, bleh, herregud vad jag sliter. Är Nvidia bättre på drivarna till HTPC, tänker mest på ljud då ljud går till receiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...