HelloKjersti Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Vi vet at vi har veldig mange dyktige fotografer blant leserne våre, derfor ønsker vi oss nå litt hjelp fra nettopp dere. Facebooksiden vår trenger nemlig en liten ansiktsløftning i form av flotte, horisontale bilder som kan pryde toppen. Én gang i måneden vil vi derfor arrangere en egen temadag hvor dere kan delta med bidrag som dere kunne tenke dere å låne oss som toppbilde. En liten påskjønnelse til vedkommende som blir plukket ut får vi selvsagt også til. Denne måneden er premien den flotte fotoboken World Pressphoto 13 Yearbook. Her kan du la deg inspirere ved å se og lese om de mest slående og engasjerende pressebildene fra året som gikk. Fordi vi vil at så mange som mulig skal få muligheten til å delta, kan dere laste opp bildene deres her både lørdag og søndag. Tema for denne månedens konkurranse er rett og slett sommer. Som temadagene i bildekritikken ellers, legger vi ingen føringer for hvordan dere skal tolke temaet: her er det bare fantasien som setter grenser. Premien er levert av Canon. Bilder kan legges til fra og med lørdag 29. juni til og med søndag 30. juni Endret 26. juni 2013 av HelloKjersti Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Lykke til med å undergrave Deres egen eksistens...som forum Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Undergrave? Jeg velger godt moderert forum på norske servere fremfor massivt overvåket umoderert spamskravel på NSA/GCHQ-tilknyttede servere any day. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 flageborg siktier sikkert til at bildet skal brukes på facebook-siden til Akam ... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Denne FB-siden virker da ikke mye truende, i alle fall ikke ift. Bildekritikken. Men om man heller vil bla seg gjennom en masse greier og få se bilder i FB-kvalitet i stedet for å bruke Akam og Bildekritikken, samt alle de andre spesifike fora, får man jo heller gjøre det - kan ikke helt se for meg at det kan bli noe problem. Derimot kan det kanskje inspirere noen til å gå den andre veien - fra FB til Akam som forum. 2 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 VINNER: Kjetil Vinorum får pryde facebooksiden vår i denne omgang. Takk for et stemningsfullt og behagelig bilde! Send meg navn og adresse på PM, så får jeg sendt deg premien din. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 VINNER: Kjetil Vinorum får pryde facebooksiden vår i denne omgang. Takk for et stemningsfullt og behagelig bilde! Send meg navn og adresse på PM, så får jeg sendt deg premien din. Yaye, det fikk jeg ikke med meg før nå, så morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg