Tesshin Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hei. Jeg trenger sårt hjelp til dette svært frustrerende problemet. Hvor ganger jeg skal legge til filer fra nettet inn på pcen så står det at jeg ikke har tilgang til å kopiere filer noe annet sted enn i "Mine Dokumenter" under min bruker. Jeg er den eneste som bruker PCen og jeg er administrator. Alikevel får jeg ikke lov til å legge til filer hvor jeg vil på pcen. Dette er voldsomt irriterende. Jeg kan legge filer inn i Mine Dokumenter også så kopiere de derfra selvom jeg får opp "Du trenger tilgang" sjekken 4 ganger hver gang. Finnes det metoder hvor jeg kan skru av alt som har med dette å gjøre? Jeg har forsøkt å innstillinger under brukere i kontrollpanel menyen. Finner lite av dette der. Håper på svar. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå