sevs Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hei Jeg og broder'n har gamle dell-maskiner som følger btx-standarden. (dell dimesion e520 og dimension 5150) Finnes det noenlunde gaming hovedkort til btx kabinett? Er det en standard på hvor prosessorsokkelen sitter på disse? Kan jeg bruke den gamle khøleren? Dette er viktigst for broder'n. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Hej sevs Umiddelbart er det bedste kort jeg kan finde, som passer til 5150'eren, et 6800GTX, og til E520 et x1300, men begge er tilbage fra 2006. Køleren vil passe til alle CPU'er, som passer i maskinens socket. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 26. juni 2013 av DellCare Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Øh... er ikke det grafikkort? Link? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Min fejl. Jeg fejl-læste teksten. Der er ikke umiddelbart de store hardware muligheder for gaming med disse, da de efterhånden har en del år bag sig. Det eneste jeg kan finde er pentium 4 3.4ghz, og det ville ikke komme tæt på at kunne klare nogle af de nyere spil. Desværre. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 26. juni 2013 av DellCare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå